HubSpot: Marketing automation

Hét all-in-one inbound marketingsysteem

HubSpot: Marketing Automation

HubSpot is één van ’s werelds grootste aanbieders van marketing automation software. Het is een all-in-one platform dat jouw organisatie helpt om:

  • Nieuwe websitebezoekers aan te trekken;
  • Kwalitatieve leads te genereren;
  • Inzicht te krijgen in je marketinginspanningen;
  • De samenwerking tussen marketing & sales te verbeteren.

Wat maakt HubSpot uniek?

De software van HubSpot is ontworpen vanuit de inbound marketinggedachte. Het all-in-one marketingplatform beschikt over de volgende features:
 

CRM

In HubSpot’s eigen CRM kun je je contacten managen en ook je hele salesfunnel vastleggen. E-mails die het salesteam verstuurt naar leads en telefoontjes die ze plegen, kunnen allemaal gelogd worden in het CRM, zodat in één klik duidelijk is in welke fase een lead zich bevindt.

 

DESIGN MANAGER

Je eigen templates voor websitepagina’s en e-mails kun je zelf ontwerpen in de Design Manager, of bestaande templates gebruiken en deze ombouwen voor jouw organisatie.

 

HUBSPOT COS

In het COS (Content Optimizing System) van HubSpot bouw je je eigen websites. Het COS van HubSpot sluit goed aan op de online personalisatie trend: je kunt namelijk gemakkelijk de content van je website personaliseren voor iedere websitebezoeker.
 

Blog

Op bied je relevante content aan voor je websitebezoeker. Zo help je je bezoekers aan waardevolle kennis en claim je je positie als kennisleider.

E-mail

Verstuur gepersonaliseerde e-mails vanuit de e-mailtool in HubSpot. E-mails kun je doelgericht versturen naar gesegmenteerde contactlijsten uit je CRM.

Social Media

Vanuit HubSpot kun je al jouw social media-uitingen versturen op alle gekoppelde accounts van je collega’s. Je kunt ook doelgericht socialmediakanalen streamen om te kijken wat er over jouw bedrijf of diensten wordt gezegd.

Landingspagina

Op landingspagina’s bied je downloadbare content aan voor je websitebezoeker. Op deze manier zet je ze aan tot actie en converteer je ze van websitebezoeker naar lead en uiteindelijk klanten!

Calls-to-action

Help je websitebezoekers een handje en leid ze door jouw website heen. Met calls-to-action kun je een websitebezoeker doelgericht naar een websitepagina of landingspagina verwijzen.

Reports

Als marketeer wil je natuurlijk weten wat jouw marketinginspanningen opleveren. In Reports kun je precies zien welke marketinguiting wat heeft opgeleverd en hoe websitebezoekers op jouw website terecht komen. Het is één van de meest uitgebreide analytics tools die er bestaat.

Vragen? Bel ons.

We staan klaar om je te helpen. Spreek met één van onze HubSpot Experts die jouw vragen kan beantwoorden.

085 - 760 3990

Vraag om een demo.

Één van onze HubSpot specialisten laat jou zien hoe HubSpot helpt om te groeien in bezoek, leads en omzet.

Demo aanvragen

Start een HubSpot trial.

Probeer de software van HubSpot 30 dagen gratis uit. Je krijgt een volledig portaal met alle functionaliteiten.

Start een trial