Hoe kan ik een klant opnieuw abonneren?

Als een van je contacten contact met je opneemt omdat ze je e-mails niet hebben ontvangen, is een e-mail die naar hen is verzonden mogelijk geblokkeerd of hebben ze zich per ongeluk afgemeld.

Er zijn een aantal manieren waarop u uw klant opnieuw geabonneerd kunt krijgen:

1. Vraag ze om naar een oude e-mail te gaan die ze van u hebben ontvangen. In de voettekst van de e-mail kunnen ze op de link klikken om e-mailvoorkeuren te beheren en ervoor kiezen om weer je e-mail nieuwsbrieven te ontvangen.

2. U kunt contact opnemen met HubSpot Support, die een e-mail naar uw klantstuurt met een link waarmee zij kunnen terugkeren naar uw e-mailcommunicatie. Het is belangrijk om te weten dat:

  • HubSpot-ondersteuning deze door het systeem gegenereerde e-mail alleen kan verzenden naar die specifieke contactpersoon en niemand anders.
  • HubSpot-ondersteuning kan deze e-mail alleen verzenden als de contactpersoon hierop anticipeert; anders is dit niet anders dan het verzenden van spam en zal het je deliverability op de lange termijn schaden.

3. Door resubscription emails on your forms in te schakelen, kunt u alle niet-geabonneerde contactpersonen op de hoogte brengen van hun opt-out-status wanneer ze nieuwe formulieren invullen.