Waarom One4Marketing?

Klantteams

Wij helpen jou met een inbound marketingaanpak en de uitvoering ervan. Dit vraagt verschillende competenties. Om jouw organisatie op de beste manier van dienst te zijn, combineren wij onze specialismen in een klantteam. Bij het ontwikkelen van een strategie krijg je hulp van onze mensen die veel ervaring hebben met het creëren en toepassen van inbound marketingstrategieën.

Bij het contentcreatieproces zetten wij onze sterke content creators in. Zij helpen jou antwoord te geven op de vragen van jouw buyer persona in een passende vorm.

Wil je technische ondersteuning bij het maken van een website in HubSpot of koppelingen met HubSpot tot stand brengen? Wij schakelen samenwerkingspartners in die gespecialiseerd zijn in de bouw van websites in het HubSpot COS of in het maken van koppelingen tussen verschillende tools en HubSpot.

Om het voor jou helder en overzichtelijk te houden, is er voor ieder project één contactpersoon. Die neemt frequent contact met je op, zodat de voortgang van het traject bewaakt blijft en er bijgestuurd kan worden waar nodig.

Hoe ziet een klantteam eruIt? >>>

 

Marketing en sales

Inmiddels hebben wij al veel bedrijven geholpen aan een inbound marketingstrategie en een HubSpot-portaal waar resultaten in gemeten worden. Een belangrijke succesfactor hiervoor is de samenwerking tussen marketing en sales. Een veelvoorkomend verschijnsel is een marketingteam dat leads genereerd via de website en deze doorstuurt naar sales. Sales belt de leads of bezoekt deze leads en achteraf blijkt de kwaliteit erg tegen te vallen.

Wij helpen met een kwaliteitsslag van de leads. Met inbound marketing en HubSpot genereer je leads en kwalificeer je deze door middel van leadscoring. Zo ontvangt een lead punten door webpagina’s te bekijken, content te downloaden en e-mails te openen. Ook kun je punten toekennen aan bepaalde demografische gegevens. Geeft een lead aan dat hij directeur of beslisser is, dan krijgt hij meer punten dan wanneer hij invult dat hij student of stagiair is.

Criteria voor een gekwalificeerde lead bepalen wij in overleg met marketing en sales. Zo weten de teams van elkaar wanneer een lead naar sales toe kan en kan marketing er op toezien dat sales de lead op een goede manier opvolgt.

Wil je met ons samenwerken? Leuk! 

Neem contact met ons oP! >>>
proces2.jpg