Week 1 | Kick-off
Tijdens de kick-off call identificeren we belangrijke mijlpalen voor de onboarding om ervoor te zorgen dat we ons op de juiste dingen concentreren.
(1 uur online meeting)
De onboarding bevat de onderstaande onderdelen:
Tijdens de kick-off call identificeren we belangrijke mijlpalen voor de onboarding om ervoor te zorgen dat we ons op de juiste dingen concentreren.
(1 uur online meeting)
Jullie beheerders (HubSpot admins) worden getraind in de basisinstellingen van HubSpot en direct implementeren we HubSpot. In deze sessie bespreken we ook alle marketingelementen voor, zoals de landingspagina template.
(dagdeel online meeting - 2 uur)
In de Sales onboarding ligt de nadruk op de implementatiefase. We gaan namelijk de salespijplijn bedenken en welke automatisering daarbij nodig is. Daarnaast worden jullie beheerders (HubSpot admins) getraind in de basisinstellingen van HubSpot.
(dagdeel online meeting - 2 uur)
Tijdens de HubSpot CRM-training worden de alle HubSpot gebruikers op een interactieve manier getraind in het gebruiken van de HubSpot-software.
(dagdeel online meeting -2 uur)
Tijdens deze HubSpot-training worden de tools van de HubSpot Marketing hub uitgebreid onder de loep genomen.
(dagdeel online meeting - 2 uur)
In deze tweede en laatste training maken we gezamelijk een leadscoringsmodel en bepalen hierbij de items waarop je wilt meten op fit en engagement. En we gaan ons verdiepen in de marketingautomatisering. Wat doe je vaak handmatig en wat wil je automatiseren? Zo gaan we de eerste workflows maken en komen we tot de eerste aanzet van een leadnurtureflow.
(dagdeel online meeting - 2uur)
De sessie begint met een vraag voor alle deelnemers: “Wat willen jullie vandaag leren? Welk onderdeel in HubSpot is voor jou het meest interessant?”. Vervolgens gaan we alle Sales tools doornemen:
(dagdeel online meeting - 2 uur)