Onze beste blogs van 2014 op een rij
door: Driek Geurtsen
door: Driek Geurtsen
2014 is ten einde. Het is nu officieel 2015. Wat gaat de tijd hard. De jaarwisseling is altijd een moment van terugkijken & evalueren voor mij. En waarom zou ik dit niet doen met onze blogs? Welke blogs vonden jullie, onze zeer gewaardeerde lezers, het fijnst?
Ik heb dit top lijstje opgedeeld in twee delen; eerst een overzicht van de best gelezen blogs in 2014. En vervolgens heb ik het blog-hoogtepunt van elk van onze medewerkers in het afgelopen jaar uitgezocht.
1. Dag AIDA: Revolutionair redesign van de marketing funnel? [Onderzoek]
Met stip op nummer 1 staat het blog van Margot. Niet geschreven in 2014, maar wel het best gelezen. Hoewel Margot niet langer bij One4Marketing werkzaam is (ze heeft een hele leuke baan bij VODW Digital), blijft haar blog ook in 2014 ons best gelezen blog. En niet alleen in 2014 trouwens; dit blog van Margot is ons best gelezen blog allertijden!
2. Hoe schrijf ik een goede case study?
Op nummer 2 een blog van mezelf. Ook dit blog is niet geschreven in 2014, maar is wel het op één na best gelezen blog van 2014. Drie hoeraatjes voor tijdloze content!
3. 3 dingen die de klant nu echt van je wil
Eline schreef over de 3 dingen die je klant nu echt van je wil. Het eerste blog uit dit rijtje topblogs dat ook echt in 2014 geschreven is.
4. Brand personality ontmaskerd: hoe menselijk kan een merk zijn?
En op nummer vier, ja wel hoor, alweer Eline!
5. Engagement: wat is het nou echt, en hoe meten we het?
Ja hoor, nou is het genoeg hoor Eline. Met je goede blogs, pfff.
Heb je tips en ideeën over hoe wij onze blogs nog sterker kunnen maken? Wat is volgens jouw een onderbelicht onderwerp in onze blogs? Laat het ons weten met die gave feedback unit die je hier rechts ziet (die we aan het beta testen zijn voor HubSpot), of laat het ons weten in de comments. Dat kan natuurlijk ook :-)
Recent heeft HubSpot weer nieuwe updates uitgebracht. Met name de Salestool is sterk verbeterd. In..
De ontwikkeling van inbound marketing Inbound marketing is meer dan een buzzwoord. Het is een..
Het is maandagochtend en je denkt: “nieuwe week, nieuwe kansen”. Je bent marketingmanager van een..